- קטגוריות
כ"ט כסלו תשפ"ג - 16.12.2022
ירושלים :
כניסת שבת 15:57
יציאת שבת 17:17
ת"א :
כניסת שבת 16:16
יציאת שבת 17:19
חיפה :
כניסת שבת 16:06
יציאת שבת 17:16
באר שבע :
כניסת שבת 16:20
יציאת שבת 17:20
שבת שלום !!!
אמר לה: אם קלה היא בעיניך, קשה היא לפני הקב"ה כקריעת ים סוף,
הלך לו ר´ יוסי בר חלפתא. מה עשתה? נטלה אלף עבדים ואלף שפחות והעמידה אותן שורות שורות
אמרה פלוני ישא את פלונית ופלונית תינשא לפלוני, וזיווגה אותן בלילה אחת,
למחר באו אצלה זה מוחו פצוע, זה עינו שמוטה, זה רגלו שבורה,
אמרה להם: מה לכם? זו אומרת: אין אני רוצה את זה, וזה אומר: אין אני רוצה לזו,
מיד שלחה והביאה את ר´ יוסי בר חלפתא אמרה לו: אין אלוה כאלוהיכם, אמת היא תורתכם,
נאה ומשובחת, יפה אמרת,
אמר: לא כך אמרתי לך? אם קלה היא בעיניך קשה היא לפני הקב"ה
כקריעת ים סוף, (בראשית רבה (וילנא) פרשה סח)
ומימים ימימה סגולות למציאת זיווג הגון נעשות על ידי בחורים ובחורות גברים ונשים יום יום
והיות שבכל יום מתווספות להם "סגולות" חדשות, למשל סגולה ידועה שהיו הולכים לקיברו של
יהותן בן עוזיאל רק פעמיים – פעם אחת לבקש על הזיווג ופעם שניה באותה שנה להגיד תודה
ולהשאיר הזמנה על הציון..
היום אנו מוצאים סגולה "חדשה" ללכת 40 יום 30 יום 3 חודשים לציון!! מה התחדש מזה 20 שנה ?
האם נמאס לרבי יהונתן בן עוזיאל להתפלל עבורנו ?
ודאי שלא אלא לפני שנים רבות המאמץ ללכת לציון היה עילאי וכך סיפר לי הרב שמאול גריינימן שליט"א
שהיו מתפללים הכי מוקדם בנץ בכדי לתפוס את האוטובוס הראשון לתחנה המרכזית בתל אביב
ומשם האוטובוס הראשון לצפת ומשם או מונית או טרמפ לעמוקה ומשם יורדים ברגל לציון
וכשמגיעים מתפללים מהר מהר בכדי לטפס חזרה במעלה ההר ולתפוס שוב טרמפ או מונית בחזרה לצפת
ומשם שוב לתל אביב ומשם במקרה הטוב להגיע מאוחר מאוד בלילה חזרה לבני ברק..
היום אנו מוצאים שיש הסעות מכל מקום , בני ברק וירושלים לעמוקה תמורת עשרות שקלים בודדים באוטובוסים נוחים וממוזגים ואם קשה עליכם המסע ישנם עמותות שברוב טובם תמורת סכום לא מבוטל יוסיפו אותכם לרשימה ארוכה שתתפלל עבורכם בציון...
לכן באנו באתרינו זה להביא לכם את הסגולות והידועות והאמיתיות לזיווג.
הסגולה הראשונה המפורסמת מאחרון הגדולים שבדורנו הרי הוא הרב כדורי זצוק"ל לקרוא כל יום תהילים פרקים ל"א, ל"ב, ע´, ע"ב, קכ"ד ויש ששמעו ממנו שטוב לקרוא בכותל (אם אפשר) ולהדליק נר לרבי מאיר בעל הנס שבזכותו ישלח השם יתברך זיווג הגון מהרה
פרק ל"א
לַמְנַצֵּחַ, מִזְמוֹר לְדָוִד
בְּךָ-יְהוָה חָסִיתִי, אַל-אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם; בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי
הַטֵּה אֵלַי, אָזְנְךָ-- מְהֵרָה הַצִּילֵנִי: הֱיֵה לִי, לְצוּר-מָעוֹז--לְבֵית מְצוּדוֹת; לְהוֹשִׁיעֵנִי
כִּי-סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה; וּלְמַעַן שִׁמְךָ, תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי
תּוֹצִיאֵנִי--מֵרֶשֶׁת זוּ, טָמְנוּ לִי: כִּי-אַתָּה, מָעוּזִּי
בְּיָדְךָ, אַפְקִיד רוּחִי: פָּדִיתָ אוֹתִי יְהוָה--אֵל אֱמֶת
שָׂנֵאתִי, הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי-שָׁוְא; וַאֲנִי, אֶל-יְהוָה בָּטָחְתִּי
אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה, בְּחַסְדֶּךָ: אֲשֶׁר רָאִיתָ, אֶת-עָנְיִי; יָדַעְתָּ, בְּצָרוֹת נַפְשִׁי
וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי, בְּיַד-אוֹיֵב; הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי
חָנֵּנִי יְהוָה, כִּי צַר-לִי: עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי; נַפְשִׁי וּבִטְנִי
כִּי כָלוּ בְיָגוֹן, חַיַּי-- וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה: כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי; וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ
מִכָּל-צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה, וְלִשְׁכֵנַי מְאֹד-- וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי: רֹאַי בַּחוּץ-- נָדְדוּ מִמֶּנִּי
נִשְׁכַּחְתִּי, כְּמֵת מִלֵּב; הָיִיתִי, כִּכְלִי אֹבֵד
כִּי שָׁמַעְתִּי, דִּבַּת רַבִּים-- מָגוֹר מִסָּבִיב: בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי; לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ
וַאֲנִי, עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה; אָמַרְתִּי, אֱלֹהַי אָתָּה
בְּיָדְךָ עִתֹּתָי; הַצִּילֵנִי מִיַּד-אוֹיְבַי, וּמֵרֹדְפָי
הָאִירָה פָנֶיךָ, עַל-עַבְדֶּךָ; הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ
יְהוָה--אַל-אֵבוֹשָׁה, כִּי קְרָאתִיךָ; יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים, יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל
תֵּאָלַמְנָה, שִׂפְתֵי-שָׁקֶר: הַדֹּבְרוֹת עַל-צַדִּיק עָתָק--בְּגַאֲוָה וָבוּז
מָה רַב-טוּבְךָ, אֲשֶׁר-צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ: פָּעַלְתָּ, לַחֹסִים בָּךְ; נֶגֶד, בְּנֵי אָדָם
תַּסְתִּירֵם, בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ-- מֵרֻכְסֵי-אִישׁ: תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה; מֵרִיב לְשֹׁנוֹת
בָּרוּךְ יְהוָה: כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי, בְּעִיר מָצוֹר
וַאֲנִי, אָמַרְתִּי בְחָפְזִי-- נִגְרַזְתִּי, מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ: אָכֵן--שָׁמַעְתָּ, קוֹל תַּחֲנוּנַי; בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ
אֶהֱבוּ אֶת-יְהוָה, כָּל-חֲסִידָיו: אֱמוּנִים, נֹצֵר יְהוָה; וּמְשַׁלֵּם עַל-יֶתֶר, עֹשֵׂה גַאֲוָה
חִזְקוּ, וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם-- כָּל-הַמְיַחֲלִים, לַיהוָה
פרק ל"ב
לְדָוִד, מַשְׂכִּיל: אַשְׁרֵי נְשׂוּי-פֶּשַׁע; כְּסוּי חֲטָאָה
אַשְׁרֵי אָדָם--לֹא יַחְשֹׁב יְהוָה לוֹ עָוֹן; וְאֵין בְּרוּחוֹ רְמִיָּה
כִּי-הֶחֱרַשְׁתִּי, בָּלוּ עֲצָמָי-- בְּשַׁאֲגָתִי, כָּל-הַיּוֹם
כִּי, יוֹמָם וָלַיְלָה-- תִּכְבַּד עָלַי, יָדֶךָ: נֶהְפַּךְ לְשַׁדִּי-- בְּחַרְבֹנֵי קַיִץ סֶלָה
חַטָּאתִי אוֹדִיעֲךָ, וַעֲוֹנִי לֹא-כִסִּיתִי-- אָמַרְתִּי, אוֹדֶה עֲלֵי פְשָׁעַי לַיהוָה; וְאַתָּה נָשָׂאתָ עֲוֹן חַטָּאתִי סֶלָה
עַל-זֹאת, יִתְפַּלֵּל כָּל-חָסִיד אֵלֶיךָ-- לְעֵת מְצֹא: רַק, לְשֵׁטֶף מַיִם רַבִּים-- אֵלָיו, לֹא יַגִּיעוּ
אַתָּה, סֵתֶר לִי-- מִצַּר תִּצְּרֵנִי: רָנֵּי פַלֵּט; תְּסוֹבְבֵנִי סֶלָה
אַשְׂכִּילְךָ, וְאוֹרְךָ--בְּדֶרֶךְ-זוּ תֵלֵךְ; אִיעֲצָה עָלֶיךָ עֵינִי
אַל-תִּהְיוּ, כְּסוּס כְּפֶרֶד-- אֵין הָבִין: בְּמֶתֶג-וָרֶסֶן עֶדְיוֹ לִבְלוֹם; בַּל, קְרֹב אֵלֶיךָ
רַבִּים מַכְאוֹבִים, לָרָשָׁע: וְהַבּוֹטֵחַ בַּיהוָה--חֶסֶד, יְסוֹבְבֶנּוּ
שִׂמְחוּ בַיהוָה וְגִילוּ, צַדִּיקִים; וְהַרְנִינוּ, כָּל-יִשְׁרֵי-לֵב
פרק ע
לַמְנַצֵּחַ, לְדָוִד לְהַזְכִּיר
אֱלֹהִים לְהַצִּילֵנִי; יְהוָה, לְעֶזְרָתִי חוּשָׁה
יֵבֹשׁוּ וְיַחְפְּרוּ, מְבַקְשֵׁי נַפְשִׁי: יִסֹּגוּ אָחוֹר, וְיִכָּלְמוּ; חֲפֵצֵי, רָעָתִי
יָשׁוּבוּ, עַל-עֵקֶב בָּשְׁתָּם-- הָאֹמְרִים, הֶאָח הֶאָח
יָשִׂישׂוּ וְיִשְׂמְחוּ, בְּךָ-- כָּל-מְבַקְשֶׁיךָ: וְיֹאמְרוּ תָמִיד, יִגְדַּל אֱלֹהִים-- אֹהֲבֵי, יְשׁוּעָתֶךָ
וַאֲנִי, עָנִי וְאֶבְיוֹן-- אֱלֹהִים חוּשָׁה-לִּי: עֶזְרִי וּמְפַלְטִי אַתָּה; יְהוָה, אַל-תְּאַחַר
פרק ע"ב
לִשְׁלֹמֹה: אֱלֹהִים--מִשְׁפָּטֶיךָ, לְמֶלֶךְ תֵּן; וְצִדְקָתְךָ לְבֶן-מֶלֶךְ
יָדִין עַמְּךָ בְצֶדֶק; וַעֲנִיֶּיךָ בְמִשְׁפָּט
יִשְׂאוּ הָרִים שָׁלוֹם לָעָם; וּגְבָעוֹת, בִּצְדָקָה
יִשְׁפֹּט, עֲנִיֵּי-עָם--יוֹשִׁיעַ, לִבְנֵי אֶבְיוֹן; וִידַכֵּא עוֹשֵׁק
יִירָאוּךָ עִם-שָׁמֶשׁ; וְלִפְנֵי יָרֵחַ, דּוֹר דּוֹרִים
יֵרֵד, כְּמָטָר עַל-גֵּז; כִּרְבִיבִים, זַרְזִיף אָרֶץ
יִפְרַח-בְּיָמָיו צַדִּיק; וְרֹב שָׁלוֹם, עַד-בְּלִי יָרֵחַ
וְיֵרְדְּ, מִיָּם עַד-יָם; וּמִנָּהָר, עַד-אַפְסֵי-אָרֶץ
לְפָנָיו, יִכְרְעוּ צִיִּים; וְאֹיְבָיו, עָפָר יְלַחֵכוּ
מַלְכֵי תַרְשִׁישׁ וְאִיִּים, מִנְחָה יָשִׁיבוּ; מַלְכֵי שְׁבָא וּסְבָא, אֶשְׁכָּר יַקְרִיבוּ
וְיִשְׁתַּחֲווּ-לוֹ כָל-מְלָכִים; כָּל-גּוֹיִם יַעַבְדוּהוּ
כִּי-יַצִּיל, אֶבְיוֹן מְשַׁוֵּעַ; וְעָנִי, וְאֵין-עֹזֵר לוֹ
יָחֹס, עַל-דַּל וְאֶבְיוֹן; וְנַפְשׁוֹת אֶבְיוֹנִים יוֹשִׁיעַ
מִתּוֹךְ וּמֵחָמָס, יִגְאַל נַפְשָׁם; וְיֵיקַר דָּמָם בְּעֵינָיו
וִיחִי-- וְיִתֶּן-לוֹ, מִזְּהַב שְׁבָא:וְיִתְפַּלֵּל בַּעֲדוֹ תָמִיד; כָּל-הַיּוֹם, יְבָרְכֶנְהוּ
יְהִי פִסַּת-בַּר, בָּאָרֶץ-- בְּרֹאשׁ הָרִים: יִרְעַשׁ כַּלְּבָנוֹן פִּרְיוֹ; וְיָצִיצוּ מֵעִיר, כְּעֵשֶׂב הָאָרֶץ
יְהִי שְׁמוֹ, לְעוֹלָם-- לִפְנֵי-שֶׁמֶשׁ, [ינין ] יִנּוֹן שְׁמוֹ: וְיִתְבָּרְכוּ בוֹ; כָּל-גּוֹיִם יְאַשְּׁרוּהוּ
בָּרוּךְ, יְהוָה אֱלֹהִים--אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל: עֹשֵׂה נִפְלָאוֹת לְבַדּוֹ
וּבָרוּךְ, שֵׁם כְּבוֹדוֹ-- לְעוֹלָם: וְיִמָּלֵא כְבוֹדוֹ, אֶת-כֹּל הָאָרֶץ-- אָמֵן וְאָמֵן
כָּלּוּ תְפִלּוֹת-- דָּוִד, בֶּן-יִשָׁי
פרק קכ"ד
שִׁיר הַמַּעֲלוֹת, לְדָוִד: לוּלֵי יְהוָה, שֶׁהָיָה לָנוּ-- יֹאמַר-נָא, יִשְׂרָאֵל
לוּלֵי יְהוָה, שֶׁהָיָה לָנוּ-- בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם
אֲזַי, חַיִּים בְּלָעוּנוּ-- בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ
אֲזַי, הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ-- נַחְלָה, עָבַר עַל-נַפְשֵׁנוּ
אֲזַי, עָבַר עַל-נַפְשֵׁנוּ-- הַמַּיִם, הַזֵּידוֹנִים
בָּרוּךְ יְהוָה-- שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף, לְשִׁנֵּיהֶם
נַפְשֵׁנוּ-- כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה, מִפַּח יוֹקְשִׁים: הַפַּח נִשְׁבָּר, וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ
עֶזְרֵנוּ, בְּשֵׁם יְהוָה-- עֹשֵׂה, שָׁמַיִם וָאָרֶץ
אחרי הקריאה יאמר :
יהי רצון מלפניך ה אלהי ואלהי אבותי שיהיה חשוב ומקובל ומרוצה פרקי תהלים שקראתי לפניך
ובזכות אותיותיהם ונקודותיהם וטעמיהם והשמות היוצאים מראשי תיבות וסופי תיבות
ובזכות אבותינו הקדושים אברהם יצחק, ויעקב, משה ואהרון, יוסף הצדיק ודוד המלך, עליהם השלום
ותתנני לחן ולחסד ולרחמים בעיניך ובעיני כל רואי ותסיר מעלי כל מיני עיכובים וכשפים וכל מיני עין הרע וקללה רעה ואמצא בת –בן זוגי מהרה ואתחתן מהרה ואבנה בית נאמו בישראל מהרה אמן.
אמנם רוב התפילות שחוברו למציאת זיווג חוברו לנשים אך מקומם של הגברים לא נפקד והרי לפניכם תפילה שנכתבה למצוא בת זוג :
רבונו של עולם, בחסדך יצרת עולמך, ובראת אדם, ועשית לו עזר, וצויתנו לישא אשה ולהוליד בנים,
והחמירו עבדיך רבותינו זכרונם לברכה שלא לאחר מצוה זו, ויען חיי האדם בעולם הזה ובעולם הבא
תלויים כמעט באשה, ובעונותינו הרבים אין עוד נביא ולא בעלי רוח- הקדש, לדעת איזו ראויה
כדי לקיים מצותיך.
לכן בלב נשבר באתי להפיל תחנתי לפניך אב הרחמן, ויהי רצון מלפניך ה´ אלהי ואלהי אבותי
שתתמלא רחמים עלי ותזמין לי בת- זוג נאה, יראת ה´ ובעלת מדות טובות ובעלת מזל טוב,
וטובת שכל ומוצלחת ומבורכת, כי בזה אוכל לעבוד עבודת הקדש בלי טרדה, והיה הנערה
אשר ידברו לי עליה והיא ראויה, ויש לה יראת- ה´ ומידות טובות ומזל טוב והוגנת לי,
ברחמיך הרבים תחון עלי ותטה לבי לגמור הדבר באופן שאוכל לקיים מצותיך
וטוב לי בעולם הזה ובעולם הבא. אל מלא רחמים,
ר´חום ח´נון ש´ומר ת´ומך מ´ציל י´שר פ´ודה (יכון בשם רחש תמיף)
עזרני על דבר כבוד שמך. עשה למען שמך, עשה למען ימינך, עשה למען תורתך, עשה למען קדושתך.
חנני וענני ושמע תפילתי (יכוון בשם (לא להזכיר בפה) אראריתא)
כי אתה שומע תפילת כל פה, ברוך שומע תפילה (יכוון (לא להזכיר בפה) אוכץ אזבוגה).
יהיו לרצון אמרי פי והגיון לבי לפניך, ה´ צורי וגואלי.
- תגובות: 0
- צפיות:2796
כדי להנות מתכניו המלאים של האתר הירשם עכשיו או התחבר לאתר דרך תיבת ההתחברות